Friday 9 June 2017

Forex Dan Z Prijmu


Dobry den chcel von som sa opyta - ked obchodujem forex cez Internet ako sa s Toho odvadzaju dane ake su na tlaiva i treba poda daňové Priznanie alebo ako zu funguje Za odpověď vopred dakujem s pozdravom Janick. Dobr de. V svislosti s obchodovanm für forexe mte aj prijmy einer vdaje a z toho vyplvajci zisk. Na zklade prijmov ein vdavkov svisiacich s touto innosou vyslite V zisk za prslun rok a podte daov Priznanie za prslun rok formulri typu B na, kde vykete prjem z forexu ale aj vetky ostatn Vae prijmy za prslun rok. Pri zdanen prijmov z forexu treba postupova poda 8 ods. 2 zkona 5952003 z. z. O dani z prjmov. Odpovedal: Gik Duan, Ing. Prvne upozornenie: Ptajci eine berie na vedomie skutonos, ein odpovede na na poloen otzky s vrazom subjektvneho nzoru odpovedajceho. Nemusia vo vetkch prpadoch vyjadrova jednoznan ein zvzn vkladov pravidlo uvedenho problmu. V prpade, e durch sa ptajci chcel uvedenou odpoveou a v nej obsiahnutou Radou i nzorom Riadi, odporame, aby svoju otzku ein uveden problm ete konzultoval s alm odbornkom. Souvisejc dotazy: Zdravim, uz druhy die hladam na internete, ale marne. Dufam ze sa najde nekto kto mi poradi. Som Schüler 3tieho rocnika na VS ein vo volnom Fall obchodujem s forexom. (Pouzivam Broker tradersway eine Hebel 01.50 az. 1: 1000, obchody trvaju menej ako 24 hodin) Potrebujem nieco ako Živnostenský Liste alebo povolenie Moje prijmy presiahly minimalnu mzdu ein Myslim si ze durch som mal zaplatit dane. Nikdy som este dane neplatil ani veci s tym spojene. Ake dane von som mal platit Vopred dakujem za odpoved Pokaj si na koniec roka ein potom uvid, ich bude zisk z ktorho bude plati dane. Na zu o rob, L nepotrebuje. Len oriantacne, Kolko dane sa nato platia biggerthenlife pe: Len oriantacne, Kolko dane sa nato platia hledej quotda z kapitlovch ziskvnosquot. V esku plat, e kapitlov vnosy se zdauj jednotnou sazbou 15 prozent. Na Slovensku zu buene mt jinak. Rado pe: Pokaj si na koniec roka ein potom uvid, ich bude zisk z ktorho bude plati dane. Na zu o rob, L nepotrebuje. Alebo az do konca zu den Ergebnissen roka ked planuje nejake peniaze vybrat. Lebo sa moze este stat ze na konci roka bude 1 000 000EUR ein za par mesiacov spadne na 0 v novom roku Także ani žiadne peniaze nevyberie tak nevidim v tom logiku zaplatit z toho na konci roka dan. Zdanovacie obdobie je od 1,1 do 31,12 takze dolezity je stav k 31.12. Zjednodusene povedane vypis z uctu von 1,1 d 31.12 ak je zisk ein je taky z ktoreho sa uz plati dan tak treba podat danove priznanie do 31.3. Nasledujuceho roku eine aj zaplatit dan, na zaklade ds sa potom ozve aj Zdravotna poistovna. Tych 14. Cena plynu moe len stpa. Juni 2009, Dezember 2011. Porozumiet znamen zvykn si. Lska nad zlato, mylienka nad majetok. Filip predpokladal som, es sa bavme o konci roka ein u viem ak vsledn profit z obchodovania mm. Asi von som poas roka neupravoval kad zisk, ktor dosiahnem. Vsledn efekt nemus von profit, tak nao upravova poas roka. Po tejto diskusii este tom nemam uplne jasno. Priklad: von 1.1.2013 bis 31.12.2013 mam zisk 10 000, vsetky peniaze na na mojom forex ucte eine nic som zatial nevybrale na moj bankovy ucet. Este stale s nimi obchodujem. Musim teda platit dane zo zisku ktory som este quotnerealizovalquot teda nemam ich na sukromnom bankovom ucte martins von: Dobre, este trochu posteklim Vase zavity: V paragrafe 8 ods. 1 je ako jedes druh prijmu uvedeny aj prijem z predaja nehnutelnosti. Takze v jednom roku predam dva byty. Z jedneho mam stratu 10000 eur, z druheho zisk 8000 eur. Dan nezaplatim, lebo po scitani mam celkovu stratu 2000 u jedneho druhu prijmu. Myslite, ze von danovaci uznali. Samozrejme alebo si mysl, e durch si mal plati da, ke si na tom Stratil martins pe: Nieco zaujimave este tvrdia Broker Trim, ze u cennych papierov si straty z obchodov nemozem zapocitat oproti ziskom z obchodov, ale u derivatovych obchodov si mozem. Viem, ze sa tu uz preberalo (vid Príspevok Dany vyššie), Napriek tomu nerozumiem, ako k tomuto mohla dojst jedna seriozna firma, KED Daňový zakon neriesi zvlast derivatove obchody ein cenne papiere. Eine kde zu tvrdia Zkon riei cenn papiere v paragrafe 8 ods. 1 ps. E, opcie ps. D eine Ableitung v ps. K. Je strnky DR Prjem z predaja viacerch nehnutenost Zo: Ak daovnk dosiahne v zdaovacom obdob prjem z predaja viacerch nehnutenost, priom z predaja niektorej dosiahne Stratu az predaja inej zisk, v danom prpade sa prjmy za predaj nehnutenost ein vdavky, ktor je mon uplatni, Uvdzaj spolu. Um znamen, e prpadn Schichten z predaja jednej nehnutenosti sa me kompenzova so ziskom z predaja druhej nehnutenosti v rmci zdaovacieho obdobia, pokia prjmy za predaj nehnutenost v hrne prevyuj hrn daovch vdavkov na vetky nehnutenosti. Kala na Trima, za firmu ktor auf vor nich vypracovala sa vyjadri nevieme. Rozmanie sce trochu bol, ale je nach nezabudnuten zitok. Myslim, ze nemate pravdu, und fyzickej osoby nepodnikatel na na straty z predaja akcii neprihliada eine dosiahnute vynosy zisky sa zdanuju. Dolezit je ze nepodnikatel. Ine von bolo ak von bol podnikatel eine v predmete podnikania mal napr. Obchodovanie s cennymi papiermi. Cena plynu moe len stpa. Juni 2009, Dezember 2011. Porozumiet znamen zvykn si. Lska nad zlato, mylienka nad majetok. Da z prjmu FO Bodov: 0 Prspevky: 22 lenom von: 07.01.16 Ahojte, chcela von som sa informowo ohadom dani z prjmu FO. Zaloila som si ivnos v decembri 2015. Je nach len jeden mesiac ale aj Tak musm v marci odvies D z P FO. Uplatni si chcem paulne vdavky. Haben zdravotnej som odviedla za dezember poistn. Faktorisierung chcem vystavi a teraz v januri. Bol von problm s tm e za dezember nemm vystaven iadnu faktru ie nemm iadny prjem. Alebo vystavi faktru aj s decembrovm dtumom Neviem ako von som potom postupovala pri daovom priznan keby nemm za Dezember iadny prjem (faktru). Akujem vopred za odpove. 5 komentre - rozba zbali Gabika92 (07.01.16 19.38) Nehmen Sie ke si uplatujem paulne vdavky tak zu bude: 0,00 (prjem) - 420,00 (paulne vdavky za Dezember) - 58,00 (ZP) Schichten. V tomto som si nie ist ich je nach sprvne ein i zu tak mem vykza. A i si mem uplatni nezdaniten als zkladu dane na daovnka. kn-Alka (07.01.16 19.40) Paulne vdavky s 40 z prjmu - z prjmu 0 ako me ma vdavky 420 Prjem 0, vdavky 0 - ZP len ak Bolo uhraden v decembri. Gabika92 (07.01.16 20.20) Tak som sa docitala, ze si mam zapocitat pausalne vydavky len za zehn jeden mesiac co mam zivnost - Dezember. Ale Keďže nemam ziadny prijem tak si neuplatnujem PV ani odpocit. polozku na danovnika ak som auf dobre pochopila. Nie uhradzala som auf az v januari (myslela som ze v decembri) tak aj ZP je NULOVÁ hodnota av takom prípade posielat uplne nulove DP alebo žiadne Gabika92 (07.01.16 23.28) Ale nahlasit ze mi nevznikla danova povinnost nejako musim nie Odpovedte na Otzku

No comments:

Post a Comment